2010. február 5., péntek

Megoszt!

Trapp Cintia: BOCSÁSS MEG!!!


Megtettem, ezen nem változtathatok,

de érted meghalni is képes vagyok!

Tudod, hogy még szeretlek,

És nem élem túl, ha elvesztelek!

Megbántam már a tettem,

Tudd, hogy soha mást ennyire sose szerettem!

Ha még szeretsz, bocsáss meg!

Elhiheted, hogy megbántam amit tettem!

Kérlek, könyörgöm bocsáss meg!

Utálom én is magam, amiért veled ezt tettem!

Hiányzol, mindig rád gondolok,

A szerelmedért, ha kell meghalni is kész vagyok!

Megígérem többet ezt meg nem teszem,

S a bizalmadat többet el nem veszítem!

de ehhez az kell hogy bízz meg bennem,

s az, hogy amit tettem, azt bocsásd meg nekem!

Teljes szívemből szeretlek,

Félek, hogy örökre elveszítettelek!

Kérlek! mondd, hogy megbocsájtod ezt,

És mondd mellé azt, hogy még mindig szeretsz!

Forrás: Poet.hu - versek


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése