2011. január 27., csütörtök

Lovepár.gif


A nap ugyanúgy kelt fel
Harmattal köszönt a reggel
Mégis mesére ébredtem
Valóra vált álom lett életem

Szerelem ébredt szívemben
Lelkem reszketve bújt lelkedbe
S első csókodban felolvadtam
Egyesültünk a pillanatban

Érintésedre hulló csillagok
Bőröm bizsergett szívem zakatolt
Ahogy kezem fogtad miénk lett a világ
Lépteink nyomán kinyílt minden virág

Fájdalom szüli majd a holnapot
De most még ez a perc nekünk ragyog
S lehet hogy ez a végtelen történet
Együtt írjuk át a régi meséket

2005.08.17.

Németi- Vas Katalin

Elfujta

Az én szerelmem...

Szerző: Bálintffy Etelka


Az én szerelmem nem viharzó tenger,
Nem hajtja szenvedély.
Az én szerelmem nyugodt tónak képe
Oly csöndes, tiszta, mély.

Az én szerelmem nem az égető nap,
Melytől meggyúl a lég...
Az én szerelmem igaz, szent, magasztos
S örök, miként az ég!

Love P.

Álmodj, amit csak akarsz, menj, ahova szeretnél, légy az, aki szeretnél, mert csak egy életed van és csak egy lehetőséged,
hogy olyan dolgokat csinálj amit szeretnél.
(Paulo Coelho)

Szerző: Paul Bourget


„Nem a nők hűtlensége az, ami bizalmatlanná tesz irántuk, hanem a mienk.”

602.jpg


Tarbay Ede: A Jégmanó...

A Jégmanó a hóra huppan,
hipp-hopp, a réten szertenéz,
körötte mindenütt csak hó van,
a szél fenyők közt fütyörész.

"Minden milyen fehér, vakító
- A Jégmanó így zsörtölög -,
fákon, mezőkön, mindenütt: hó,
fehér az ég a domb fölött."

Nagy morcosan fákra ugrál,
befesti apró gyöngyeit,
piros bogyókat rejt a lomb már,
hullatja vérszín csöppjeit..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése