2011. március 19., szombat

ICsendélet órával.gif

Csendélet.gif

„Nem sokra megyünk a barátságban, ha nem vagyunk hajlandók

megbocsátani egymásnak apró hibáinkat.”

Jean de La Bruyére


Szép hölgy.gif

Harmatos rózsák.gif

Vörös tollakkal

Könycseppek

Van szívem, s érzek vele!

Ha fáj a szíved te csak dalolj,
Ne lássa senki, hogy a szíved sajog,
Maradj csnedes mint a sír,
S mások előtt soha ne sírj,
Elmondom amit én tanultam,
Nem nagy dolog de én megfogadtam,
Sírni nem szabad még akkor sem ha fáj,
De néha sírni is muszáj,
Én ott sírok ahol senkise lát,
Olykor olykor felemészt a magány,
De én a sötétbe sírok mint egy elveszett lány,
Én nem szégyenlem a sírást hisz nem a gyengeség jele,
Hanem azt jelenti, hogy van szívem s érzek vele!

MONO

Mozgás szépsége.gif

pipacsok.gif

Andók Veronika: Tavasz van


Cseppen a jégcsap, olvad a hó,

Csupa sár dombon nincs takaró.

Hófehér csokrok bújnak elő,

Belezendül a vén tölgyerdő.


Kis cinege szólal: Nyitnikék!

Ibolya nyitja is kék szemét.

Hazatér lassan minden madár,

Fészkénél újra párra talál.


Kacag a gerle, nevet a nap,

Fák ezer virágot bontanak.

Tulipán kelyhén méhike zúg,

Füvekkel fut a kis gyalogút.


Leveles ágról lila virág

Sóhajtja szélbe szép illatát,

Barik születnek földre, égre;

Tavasz van, Tavasz, végre, végre!


Szenvedélyes illat.gif

fürdés a medencében

Virágkosár

Álmodtam egyszer egy szép világot,
A közepén te álltál s szemed ragyogott,
Előttem álltál s engem néztél,
Hívogattál s velem szemeztél,
Oly ártatlannak tűntél mint a felkeő nap,
S nem érdekelt már, hogy lesz e másnap,
Csak te voltál előttem,
S kívántam, hogy minden nap te légy előttem,
Hisz mosolyod varázsa elbűvölt engem,
Szemed lágy tekintete oly vadító volt nékem,
Hajad mint a selyem úgy szállt a szélbe,
Karcsú mozgásod tánc volt a fénybe,
Majd felébredtem álmomból s körbe nézem,
S te, kit álmomba láttam ott feküdtél mellettem,
S rá jöttem, hogy minden egyes perc egy álom,
S mindíg téged akarlak látni, ezt kívánom!

MONO

Vizparton.gif

"Merj álmodni, mert az álmok álmodói meglátják a holnapot.
Merj kívánni, mert a kívánság a remény forrása, s a remény éltet bennünket.
Merj nyúlni olyan dolgokért, amit senki más nem lát.
Ne félj olyat látni, amit senki más nem lát.
Higgy a szívedben és saját jóságodban, mert ha így teszel...
Mások is ezekben fognak hinni.
Higgy a csodában, mert teli van vele az élet.
De ami a legfontosabb, hogy higgy önmagadban,
mert odabenn a lelkedben rejtőzik

A Csoda, a Remény, a Szeretet és a Holnap Álmai."

Arany madarak.gif

 Hölgyek_gif_3

Talán nincs is olyan, hogy jó barát meg rossz barát - talán csak barátok vannak, olyanok, akik az ember mellett állnak, ha megsérül, és akik segítenek, hogy ne legyen olyan magányos. Talán értük mindig érdemes aggódni, reménykedni, ő értük érdemes élni. Talán még meghalni is, ha úgy kell lennie. Nincsenek jó barátok. Nincsenek rossz barátok. Csak olyan emberek, akik házat építenek a szívedben.

/Stephen King/

 Hölgyek_gif_3


Szeretni semmi. Ha szeretnek, az már valami. Ha szeretsz és
szeretnek, az a minden.

Sisytől


Kívánok neked mosolyokat,
Amikor bánatos vagy,
Szivárványt, hogy a felhőkben járhass,
Nevetést, ami ajkadat simogatja
Gyengéd ölelést, amikor a lelked elhagyatott,
Barátokat, akik felvidítanak,
Szépséget szemeid sokat lássanak,
Önbizalmat, ha kétségek gyötörnek,
Hitet, melyben teljes az élet,
Bátorságot, hogy megismerd magad,
Türelmet, hogy a világot elfogadd...
És szeretetet, hogy megoszthasd.
Legyen nagyon-nagyon szép a napod!

Emlék.gif

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése