2010. szeptember 10., péntek



Balogh József: Mit kívánok

Kívánok én hitet, kedvet,
szép szerelmet, hű türelmet,
utakhoz fényt, csodát, álmot,
Békességes boldogságot,
Magyar szót és égre kéket,
Emberarcú emberséget,
Verseket, célt, igazságot,
Daltól derűs jobb világot,
Bokrok mellé társnak fákat,
Napfényt, amely el nem fárad,
Tekintetet szembe nézve,
éjt meg nappalt soha félve,
Kézfogásos tiszta csöndet,
és mosolyból minél többet!


Vomberg Emma:

Szeretlek


Szeretem nézni két szemed,
szeretem érezni kezed,
szeretném tudni, hogy szeretsz,
de te nem felelsz.

Szeretem arcod vonalát,
szeretem csókod varázsát,
szeretném tudni, meddig tart,
míg velem maradsz.

Szeretem édes mosolyod,
szeretem minden grimaszod,
szeretném tudni, mi tart itt,
hiszen szíved nincs.

Szeretlek, de te nem szeretsz,
nem tudod mi a szerelem.
Még senkiért sem szenvedtél,
mert nem is szerettél.


 S HA ABLAKOMRA ...

S ha ablakomra gally legyint
s a nyárfa összerezzen,
Úgy érzem nálam vagy megint
S eljössz az esti neszben.

S ha csillag gyúl a kék tavon
s áttűz mély homályig,
Úgy érzem enyhüll bánatom
s a gond derűvé válik.

S ha holdfény tűnt felhők felett
Reám süt tündökölve,
Úgy érzem emlékem vezet
Tehozzád mindörökre.

Álmodjál szépeket.

lok szárnyain lépd át a kék eget,
ott megfogják majd két kezed, és
kísérnek ameddig csak engeded.
Angyalaid vigyáznak terád,
és elhoznak neked pár boldog órát.
Álmaid tengerén boldogan hajózhatsz,
Vágyaid szigetére be-be kukkantasz,
Tested egyszer csak csendre vár,
Az álmok, a vágyak sem kellenek már,
Csak a csend, a gondtalan pihenés.
Nyugodtan, békésen pihenhetsz,
hisz itt vagyok,
fogom a két kezed.



Álmodtam egy szép világot,
Virágoskert volt és pompázott.
Nap sütötte és friss harmat öntözte,
Szép legyen, mire ébredsz reggelre.
Illatával varázsoljon,
Pompájával kápráztasson.
Szeretetet vigyen a lelkedbe,
Ragyogást a két szemedbe.
Ne érezd a bánatot,
Csak örömöt, mit hozott.
Fordulj hát a fény felé.
Hogy szép álmod legyen !


Túrmezei Erzsébet: Maradj a helyeden


Maradj a helyeden
ahol Isten látni akar!
Ő tudja mi használ, s mi fenyeget,
elrejt, ha kell, be is takar!

Maradj a posztodon! Ott a helyed.
Ha elfogadtad, amit ő ígért,
a legjobb dolog: hinni!
Az Ő szent lényét sérti a „miért”,
és a te Igéd: bízni!

Maradj a helyeden, ha fárasztó is,
és a feladat nehéz,
az Úr ismeri szíved titkait,
Ő rád szeretettel néz.

A világ csak kínoz és elárul,
fordítsd el tőle arcod!
Az Úr irgalmán szíved elámul,
csak Őt dicsérje hangod!


Krisztus Megváltód! Ő a Vezéred,
ha nehéz úton vezet,
tanítja az engedelmességet,
s életed boldog lehet!

Ő már előre kiválasztotta,
utad merre vezessen,
lépésről lépésre eléd hozza!
Te maradj a helyeden!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése