2010. augusztus 20., péntek

CICÁS VERSEK

tagforyoubypl.jpg
Kismacskámnak
Van nekem egy kicsi macskám,
Kedves, vidám cirmoskám.
Jókedve sosem lankad,
Játszik, s boldog naphosszat.

Felvidít, ha rossz a kedvem,
Ő mindig itt van mellettem.
A mókában sosem tétlen,
De alvásban is verhetetlen.

Esténként dorombolva
Fekszik mindig takarómra.
Megvéd engem gonosz árnytól,
Így őrzi ő édes álmom.

Az ő hangja mi reggel ébreszt,
Magány többé meg nem ijeszt.
Hisztijét így nem bánom,
Ő a legjobb barátom!
Hórász Gabriella

1a36a38e046fcf8f3d627765b

cica88.jpg
A gyönyörű kis cica
Kis cica ül az ölembe,
Dorombol nekem a fülembe.
Selymes szőrét simogatom,
Szépen, csendben elaltatom.

Törékeny kicsi jószág,
Szemében ott van a jóság.
Zöld szeme ragyog rám,
Hát akkor, hogyne imádnám.

Játszok vele mindennap,
Örül, mikor tejet kap.
Hálásan dörgölődik hozzám,
Ő az én gyönyörű kis cicám.

Hozzám szokott, megszerettem
Nem hittem, hogy elveszthetem.
Mégis eltűnt egy napon,
Szomorú voltam nagyon.

Egyszer csak előkerült,
Szaladt hozzám, szinte repült.
Nagy öröm volt ez nekem,
Visszajött a kedvencem.

De csak eljött, búcsúzni
Engemet vigasztalni.
Elfutott, de visszanézett,
Aztán eltűnt, nyoma veszett.
(2010. július 8.)
a2872aa244b1c5d6d4c9a31f4

cicus024.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése